Trwa druga edycja akcji „Tu mieszkam, tu kupuję”

rwa druga edycja programu społecznego „Tu mieszkam, tu kupuję”. Celem kampanii jest popularyzacja kultury robienia zakupów w małych sklepach spożywczych, a także wsparcie ich właścicieli w rozwoju biznesu.

„Tu mieszkam, tu kupuję” to ogólnopolska akcja społeczna, której celem jest wsparcie niezależnych, osiedlowych sklepów spożywczych. Organizatorzy akcji chcą zwrócić uwagę opinii publicznej na pozytywny wpływ osiedlowych sklepów na rozwój lokalnych społeczności oraz polskiej gospodarki. Podobne akcje od wielu lat z powodzeniem realizowane są w krajach europejskich, m.in. w Wielkiej Brytanii.

Kampania „Tu mieszkam, tu kupuję” organizowana jest od 2009 roku. Do tej pory w akcji wzięło udział prawie 6,5 tysiąca właścicieli sklepów osiedlowych. Pomysłodawcą oraz organizatorem kampanii jest sieć wielkopowierzchniowych hurtowni MAKRO Cash & Carry. Tegoroczną edycję akcji, która potrwa do grudnia 2011 roku wsparły takie organizacje jak: Pracodawcy Rzeczpospolitej, Naczelna Rada Zrzeszeń Handlu i Usług, Polska Federacja Producentów Żywności oraz Slow Food Polska. W ramach akcji zawiązana została również Rada Programowa, w której skład weszli przedstawiciele organizacji partnerskich i świata nauki.

Więcej informacji o programie można uzyskać na stronie internetowej www.tumieszkatukupuje.pl.

Źródło:www.odpowiedzialnybiznes.pl za Materiały prasowe

Projekt i wykonanie: Mehowmy