
ZAPRASZAMY NA SZKOLENIE DLA KOORDYNATORÓW WOLONTARIATU
Z WOJ. POMORSKIEGO
Podczas warsztatu otrzymasz praktyczny przewodnik po meandrach współpracy organizatorów wolontariatu z wolontariuszami i wolontariuszkami, który pomoże Ci profesjonalnie i odpowiedzialnie zarządzać zaangażowaniem wolontariackim. Prezentowany model uwzględnia pełen cykl współpracy z wolontariuszem. Prześledzimy poszczególne etapy tego procesu, od przygotowania organizacji, przez konstruowanie oferty i jej promocję, organizację naboru wolontariuszy, wdrożenie wolontariusza w realizowany projekt, współpracę i motywowanie, po zakończenie współpracy i ewaluację.
Ten warsztat to poradnik, który pomoże Ci to w budowaniu organizacji przyjaznej wolontariuszom.
Szkolenie odbędzie się w środę 20 grudnia w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku.
Szkolenie poprowadzi Natalia Meszko, specjalista ds. animacji i rozwoju organizatorów wolontariatu w Regionalnym Centrum Wolontariatu w Gdańsku, trener i koordynator Korpusu Solidarności w woj. pomorskim.
W programie szkolenia:
- przygotowanie organizacji na przyjęcie wolontariusza
- oferta wolontariacka i promocja
- nabór wolontariuszy
- wprowadzenie do działania
- współpraca i motywowanie
- zakończenie współpracy
- rola koordynatora
Zapisy na szkolenie:
Formularz zgłoszeniowy: https://tiny.pl/csc9b