Od połowy listopada do połowy grudnia 2011 r., Auchan wraz ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce prowadziło sprzedaż misiów i kartek świątecznych wśród klientów sieci. Celem akcji było pozyskanie środków na święta dla potrzebujących dzieci.
W akcje zaangażowani byli i pracownicy i klienci sieci. Kasjerki, wydając paragony klientom informowały o akcji, zaś Klienci z przyjemnością kupowali maskotki akcji i kartki. Wspólny, szczytny cel motywował do oddania symbolicznych złotówek dla dzieci i umożliwienie im spędzania w przyjaznej atmosferze świąt.
Pieniądze z sprzedaży misiów i kartek świątecznych w wysokości 50 tys. zł trafiły do czterech wiosek Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce. Zasiliły budżety domowe rodzin SOS i pozwoliły zorganizować święta Bożego Narodzenia dla podopiecznych Stowarzyszenia.
Źródło: Auchan