Odpowiedzialny biznes w mediach – konkurs

Wszyscy dziennikarze, którzy w ubiegłym 2011 roku napisali artykuł związany ze społeczną odpowiedzialnością biznesu (ang. Corporate Social Responsibility, CSR), mogą przesyłać zgłoszenia do 29 lutego 2012.

 

Artykuły w dwóch kategoriach konkursowych (media drukowane i media elektroniczne), opublikowane w roku 2011, zgłaszać mogą sami autorzy tekstów, zespoły redakcyjne, organizacje pozarządowe oraz pracownicy firm. Celem konkursu jest propagowanie w mediach idei społecznej odpowiedzialności biznesu, zwiększenie zainteresowania dziennikarzy tematyką CSR oraz podnoszenie ich wiedzy i kompetencji w tym zakresie.

 

– W ostatnim roku zauważyliśmy nie tylko wzrost liczby artykułów dotyczących tematyki odpowiedzialnego biznesu, ale również ich wyższy poziom zaawansowania – mówi Mirella Panek-Owsiańska, Prezeska Forum Odpowiedzialnego Biznesu. – Mamy nadzieję, że nasz konkurs przyczyni się do jeszcze większej popularyzacji tematu.

 

Zgłoszenia można nadsyłać od 2 stycznia do 29 lutego 2012 roku za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie http://odpowiedzialnybiznes.pl/konkurs_form/. Laureaci konkursu zostaną nagrodzeni 29 marca w trakcie Targów CSR w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. Regulamin konkursu dostępny jest tutaj.

Projekt i wykonanie: Mehowmy