CO ZROBIĆ, ABY UZYSKAĆ CERTYFIKAT „WOLONTARIAT NA PLUS”?
KROK 1 – REGULAMIN
Zapoznaj się z REGULAMINEM CERTYFIKACJI
KROK 2 – AUTOEWALUACJA
Wypełnij FORMULARZ I ETAPU CERTYFIKACJI
W ciągu 30 dni roboczych od wysłania formularza I etapu organizator wolontariatu otrzyma informację nt. uzyskanego wyniku i przebiegu dalszych etapów w zależności od liczby uzyskanych punktów.
KROK 3 – SPOTKANIE Z CERTYFIKATOREM
Po uzyskaniu w I etapie min. 65% kryteriów standardów współpracy z wolontariuszami, Organizator wolontariatu zostaje zakwalifikowany do II etapu, który polega na dokonaniu przez certyfikatora weryfikacji informacji podanych przez Organizatora wolontariatu w formularzu autoewaluacji.
KROK 4 – DECYZJA O PRZYZNANIU CERTYFIKATU
Decyzję o przyznaniu Certyfikatu podejmuje Regionalne Centrum Wolontariatu w Gdańsku, w przypadku gdy Organizator wolontariatu spełnia min. 75% kryteriów standardów współpracy z wolontariuszami.
Certyfikat jest przyznawany na okres 3 lat (36 miesięcy).
KONTAKT:
tel. 58 / 772-42-21
mail: meszko@wolontariatgdansk.pl