Wypromuj się w Google!

Wszystkie organizacje non profit mogą zupełnie bezpłatnie wypromować się w najpopularniejszej wyszukiwarce na świecie.

 

Od 2003 roku w ramach programu Google Grants ponad 4000 organizacji korzysta z darmowej reklamy w ramach tzw. AdWords. Jest to prosty program, który oprócz szukanych haseł, z prawej strony, wyświetla reklamy związane z wpisywanymi słowami, czyli na przykład wpisując hasło „wolontariat” z prawej strony pokaże się reklama konkretnej organizacji. Wyszukiwarka Google jest najbardziej znaną na świecie, z której korzystają miliony użytkowników dziennie. Dlatego reklama na ich witrynie jest też jedną z najdroższych w sieci. Jednak organizacje non profit mogą właśnie skorzystać z tej usługi i to zupełnie za darmo, a jest to tak proste, jak samo uczestnicto w projekcie!

 

Po pierwsze organizacja musi spełniać kilka warunków. Jej działalność musi być charytatywna i związana z działalnością na rzecz innych. Ponadto musi posiadać stronę internetową, do której reklama będzie kierować. Potem wystarczy już tylko wypełnić formularz zgłoszeniowy https://services.google.com i czekać na odpowiedź!

 

Ponieważ zgłoszenia do Google Grants trwają regularnie przez cały rok, można aplikować w każdej chwili. Jednak proces sprawdzania może trochę potrwać, więc warto uzbroić się w cierpliwość. Jeśli jednak Twoja organizacja przejdzie pomyślnie weryfikację, to będzie mogła uczestniczyć w programie na długie lata. Jedynym warunkiem jest aktywne korzystanie z konta AdWords czyli regularne logowanie i sprawdzenie poczty oraz ciągłe aktualizowanie treści reklamy.

 

Jeśli chcesz wiedzieć więcej zajrzyj na stronę programu: www.google.pl/grants.

 

Ola

 

 

 

 

 

Foto: mat. pras.

Projekt i wykonanie: Mehowmy