ZAPRASZAMY NA WYJĄTKOWE E-SZKOLENIE
DLA KOORDYNATORÓW, WOLONTARIUSZY, LIDERÓW, ANIMATORÓW
Szkolenie będzie miało charakter praktyczny i będzie się opierało o dyskusje, burzę mózgów, analizę i odkrywanie możliwości. Trenerka pokaże kursantom, w jaki sposób zaplanować promowanie wydarzeń i działań. Podczas szkolenia omówimy następujące zagadnienia:
14.12.2020
GODZ. 18-20
- Facebook jako kanał promocji działań (niech się ludzie dowiedzą)
- Facebook jako kanał dotarcia do uczestników (niech się ludzie zapiszą)
- Jak dobre opracować plan komunikowania się z grupą docelową przez Facebook
- Potencjał grup, komunikacji przez Messenger, tworzenia relacji.
- Co Facebook lubi najbardziej.
Praca domowa
18.12.2020
GODZ. 18-20
Omówienie wyników pracy domowej w grupie, analiza skuteczności wprowadzonych zmian i efektów końcowych.
Zgłoszenia:
Wypełnij formularz zgłoszeniowy
TRENERKA: MAGDALENA JABŁOŃSKA
Fundatorka i prezeska fundacji „Nielada Historia”. Przez 20 lat była związana z marketingiem i warszawską branżą eventową, współpracując z agencjami oraz firmami jako freelancerka w obszarze tworzenia treści, PR i CSR-u. W latach 2011-2013 współtworzyła Stowarzyszenie Branży Eventowej. Przez 4 lata była także wolontariuszką Fundacji Poland Business Run, a w latach 2016-2018 koordynatorką biegu Gdańsk Business Run, gdzie zdobyła pierwsze szlify dotyczące organizacji pozarządowych. Jest zafascynowana zagadnieniem ekonomii społecznej, którą promuje w ramach projektów fundacji. Ma naturalną umiejętność sieciowania ludzi i inicjatyw. Uwielbia pracować projektowo i robić kilka rzeczy równolegle.
WAŻNE INFORMACJE:
- spotkanie odbędzie się online na platformie Click Meeting, każda zgłoszona osoba otrzyma link do warsztatów
- możecie skorzystać z dowolnego urządzenia do komunikacji (komputer, tablet, smartphone), ważne, aby zadbać o dobre łącze internetowe oraz głośnik i mikrofon (może być oczywiście zintegrowany w urządzeniu)
- wchodząc do pokoju proszę podać swoje imię i nazwisko
- z uwagi na charakter treści szkoleniowych, trenerka oczekuje interakcji z uczestnikami twarzą w twarz, co będzie wymagało włączenia kamery
- niektóre elementy warsztatu będą też wymagały wspólnego zaangażowania
- przemyślcie też sobie, nad którym ze swoich działań chcielibyscie pracować podczas warsztatów – pozwoli to Wam wyprowacować gotowy materiał, który będziecie mogli wykorzystać w przyszłości