Nowy serwis powstał we współpracy Lechii Operator i jej partnera technologicznego – firmy Blue Services. Podstawową ideą serwisu było stworzenie mapy, która byłaby przewijana przez użytkownika metodą sandbox (przypominającą google maps). Nawigacja i linki w większości przypadków nie kierują na nowe podstrony, a jedynie przewijają płynnie mapę w odpowiednie miejsce.
Menu i logo serwisu PGE Areny Gdańsk znajdują się zawsze w tym samym miejscu („unoszą się” nad mapą). – Nowa strona PGE Arena Gdańsk wyróżnia się nowoczesnością. Zastosowane rozwiązania sprawiają, że serwis jest wygodny i intuicyjny w obsłudze, a jednocześnie stanowi nowe i ciekawe doświadczenie dla użytkownika. Witryna, stworzona przez Blue Services, została także zoptymalizowana pod kątem urządzeń dotykowych – mówi Rafał Mikołajczak, kierownik projektu po stronie Blue Services.
– Celem było stworzenie serwisu mającego sprostać tytułowi „najpiękniejszego stadionu w Polsce” – mówi Marek Kosiński, koordynator projektu w Lechii Operator. Strona jest więc wyjątkowa, zaskakująca i stanowi odzwierciedlenie wyróżników PGE Arena Gdańsk w sieci.
– Główny akcent położony został na kreację. Zastosowana formuła jest bardzo nowoczesna i odważna. Strona ma być dopełnieniem urody i funkcjonalności obiektu, prezentować jego unikalność w możliwie zaawansowanej i nowoczesnej formie, gdyż zaawansowany i nowoczesny jest właśnie nasz stadion – dodaje.
Nową stronę PGE Arena możecie zobaczyć pod adresem: http://pgearena.gdansk.pl/#start
Źródło: mat.pras.