Wsparcie w organizacji Konferencji „SM… i co z tego”?
Data publikacji: 23/05/2023
Konferencja pn. „SM – i co z tego…?”, która odbędzie się w dniach 27-28.05.2023 r. w ECS w Gdańsku.
Planowana liczba uczestników (widzów) to ok. 250 osób. Jest to wydarzenie cykliczne – będzie to już czwarta Konferencja z cyklu „SM – i co z tego…?”. Konferencja jest skierowana do osób chorych na stwardnienie rozsiane i ich rodzin, a także do osób zainteresowanych tematyką SM. Podobnie jak podczas poprzednich edycji, także i teraz program opierać się będzie na:
- prelekcjach specjalistów zajmujących się SM (m.in. neurologów, psychologów, psychiatrów, fizjoterapeutów, ginekologów, przedstawicieli organizacji pacjenckich),
- panelach dyskusyjnych z udziałem ekspertów zajmujących się SM,
- indywidualnych konsultacjach ze specjalistami,
natomiast nowością względem poprzednich edycji będą również zajęcia warsztatowe w mniejszych grupach. Tematy, które zostaną podjęte podczas Konferencji to m.in.: zmiany w leczeniu stwardnienia rozsianego, rola fizjoterapii i aktywności fizycznej w stwardnieniu rozsianym, depresja u pacjentów z SM, macierzyństwo kobiet z SM.
Konferencja, tak jak wszystkie inne działania podejmowane przez Fundację, będzie bezpłatna dla pacjentów.
Organizatorem Konferencji jest Fundacja StwardnienieRozsiane.Info.
Opis zadania dla wolontariusza
- przygotowanie i nadzór sali konferencyjnej i sal warsztatowych (wsparcie w trakcie trwania Konferencji – np. przekazywanie mikrofonów pomiędzy uczestnikami),
- obsługa punktu rejestracyjnego (potwierdzanie obecności, wydawanie pakietów dla uczestników itp.) oraz innych punktów informacyjnych
- kierowanie uczestników do właściwych sal
- inne działania związane z przebiegiem konferencji
Szczegółowy podział zadań nastąpi po zakończeniu rekrutacji.
Oferujemy
- koszulkę i identyfikator Wolontariusza,
- poczęstunek,
- ciepłe i zimne napoje,
- ubezpieczenie od NNW
- zaświadczenie o odbytym wolontariacie
- referencje
Dodatkowe informacje/wymagania
Preferowane osoby, które będą mogły uczestniczyć w obu dniach konferencji.