Elastyczny czas pracy, dodatkowy 30-dniowy urlop po urodzeniu dziecka, becikowe od firmy. Na to mogą liczyć rodzice w GPEC. Teraz firma dołączyła do projektu „Etat tata-Lubię to!”.
„Etat Tata. Lubię to!” to element ogólnopolskiej kampanii informacyjnej „Tata jak Mama” na rzecz godzenia życia zawodowego i rodzinnego. Na stronie projektu: www.etattata.pl prezentowane są firmy, które dają przykład dobrej prorodzinnej polityki kadrowej. GPEC jest pierwszą polską firmą, która została zaproszona do kampanii, a jej praktyki – zaprezentowane na stronie.
A co to za praktyki? W GPEC pracujący rodzice dzieci w wieki 0-7 lat mogą liczyć między innymi na elastyczny czas pracy, telepracę, pracę on-line, dodatkowy 30-dniowy urlop po urodzeniu dziecka, 1000 zł „becikowego” od firmy, dofinansowanie żłobka czy opiekunkę i wyprawkę szkolną. GPEC dba o organizacja pracy dostosowaną do potrzeb rodziców małych dzieci, np. spotkania organizowane tylko w godzinach pracy, organizuje też festyny ukierunkowane na edukację i zabawę z najmłodszymi.
– Nasi pracownicy to świetni, cenieni specjaliści branży, ale często też rodzice. Staramy się umożliwiać im godzenie tych dwór ról, żeby mogli czuć satysfakcję ze wszystkich aspektów swojego życia. Nagrody, które zdobywamy, ale przede wszystkim zadowolenie naszych pracujących mam i ojców, pokazuje, że to ma prawdziwy sens – mówi Grzegorz Blachowski, Public Relations Manager GPEC.
Do tej pory wśród wyróżnień za politykę przyjazną pracującym w firmie rodzicom GPEC zdobył już nagrodę w plebiscycie Firma Przyjazna Mamie oraz został odznaczony tytułem Solidny Pracodawca Pomorza.
Źródło: mat. pras.