GPEC dobrym pracodawcą

Konkurs to element ogólnopolskiej kampanii społecznej „Etat Tata. Lubię to!”, promującej m.in. ideę efektywnego łączenia roli rodzica z pracą zawodową i propagującej aktywność zawodową kobiet, dzięki większemu zaangażowaniu w opiekę nad dzieckiem ze strony ojców.


Kapituła oceniała wywiady według wielkości firm, pod względem wybranych podstawowych udogodnień dla pracowników rodziców oraz indywidualnych, dodatkowych oferowanych przez firmę udogodnień.

– To już kolejny tytuł przyznany GPEC za przyjazną, wykraczającą poza przepisy kodeksu pracy politykę prorodzinną. Każde takie wyróżnienie jest dla nas niezwykle cenne, inspiruje nas do dalszych pomysłów, mających na celu ułatwienie pracownikom jednoczesnej roli pracownika i rodzica – mówi Grzegorz Blachowski, PR Manager GPEC. 

Laureaci konkursu „Dobre Praktyki Pracodawców” otrzymali honorowy tytuł „Dobrego Pracodawcy” podczas uroczystej gali.

 

 

 

 

 

Foto: mat. pras.

Projekt i wykonanie: Mehowmy