Gdański stadion reklamuje międzynarodową imprezę

Jedna z najbardziej znanych marek na świecie nakręciła swoją nową reklamówkę na PGE ARENIE. Właśnie w Gdańsku powstał film promujący Copa Coca-Cola 2015, międzynarodowy turniej piłkarski dla młodzieży.


Akcja, która właśnie się rozpoczyna, będzie promowana na całym świecie. W Copa Coca-Cola biorą udział nastolatki z ponad 60 krajów. Turniej promuje aktywny styl życia i uniwersalne wartości, takie jak przyjaźń, szacunek i działanie zespołowe. Jak mówi o swej akcji organizator, jest ona dla młodych ludzi okazją, by spełnić marzenia o piłce nożnej, zdobyć nowych przyjaciół i dowiedzieć się, jak to jest być częścią drużyny. Bez względu na pochodzenie uczestników wszystkich jednoczy radość, jaką daje futbol.


Ekipa filmowa pracowała na PGE ARENIE przez pięć dni pod koniec zeszłego roku. Na terenie stadionu wybudowano filmową scenografię przedstawiającą realistyczne pokoje nastolatków, ambasadorów Copa Coca-Cola, które widać w pierwszej części reklamówki. Znalazły się w nich osobiste przedmioty i rekwizyty ilustrujące pochodzenie uczestników. Ambasadorką turnieju jest między innymi dziewczynka z Polski, Kamila Komisarczyk. Obok niej widać siedmioro nastolatków z USA, Południowej Afryki, Egiptu, Tajlandii, Wenezueli i Grecji. W kulminacyjnej scenie filmu cała grupa wbiega na płytę boiska imponującego stadionu. Kolejne ujęcia PGE ARENY będzie można zobaczyć w następnych filmach, jakie będą towarzyszyć promocji Copa Coca-Cola 2015.


– Jak widać, nasz stadion cieszy się już międzynarodową renomą. Jego piękno architektoniczne oraz skojarzenia, jakie z sobą niesie, przyciąga tak silne marki, jak Coca-Cola, które właśnie u nas chcą kreować własny przekaz marketingowy – mówi Tomasz Kowalski, prezes spółki ARENA GDAŃSK OPERATOR. – Cieszy nas to tym bardziej, że jest on spójny z kierunkiem, w jakim sami rozwijamy PGE ARENĘ, miejsce sportowej rywalizacji, spotkań z nowymi ludźmi, wyjątkowych przeżyć i rozrywki – dodaje.


Nowa reklamówka Coca-Coli to już kolejny epizod telewizyjnej kariery, jaką robi PGE ARENA Gdańsk. Przed dwoma tygodniami widzowie Telewizji TVN mogli obejrzeć specjalne odcinki programu „Ugotowani”, w których uczestnicy odwiedzili stadion, gdzie przejechali się kolejką tyrolską, rozpiętą pomiędzy trybunami, i bawili się w parku rozrywki FUN ARENA. W ubiegłym roku stadion pokazano również w serialu TVN „Prawo Agaty”.


Jako jedyny stadion w Polsce PGE ARENĘ Gdańsk zaprezentowano w programie telewizyjnym TVP Kultura pt. „Księga przestrzeni”, poświęconym architekturze Polski ostatniego ćwierćwiecza. Od początku tego roku, codziennie o godzinie 19.30, wizerunek PGE ARENY pojawia się w czołówce telewizyjnych „Wiadomości”. W ubiegłym roku gdański stadion zagrał jedną z głównych ról w spocie promującym Polskę, wyprodukowanym dla Ministerstwa Spraw Zagranicznych. Sekwencja filmowa na PGE ARENIE otwiera również spot wizerunkowy firmy Lotos.

 

 

 

 

Fot. gdansk.pl

Projekt i wykonanie: Mehowmy