Love sTORY

Stoję na dworcu. Jest piąta czterdzieści trzy. Dlaczego akurat trzy? Może dlatego, że już trzeci pociąg, który miał przyjechać, opóźnia opóźnienie tego już po trzykroć opóźnionego. A może dlatego, że nawet w takiej sytuacji należy myśleć pozytywnie. Dlatego podam wam nie więcej, nie mniej i tu niespodzianka, bo aż trzy powody, dla których warto wziąć udział w konkursie filmowym organizowanym przez MillionYou Sp. z o.o.


Po pierwsze

Nie raz już się pewnie zdarzyło, że padliście ofiarą opóźnienia pociągu. Wyobraźcie sobie jednak, że chcecie nakręcić skomplikowaną scenę, a wasi aktorzy nie nauczyli się na pamięć kwestii, operator zostawił statyw w bagażniku, a bateria w kamerze niebezpiecznie miga, informując o niskim poziomie energii. Pociąg, który wlec się będzie jakby złapał gumę, gdyby tylko usprawiedliwiać się mógł ogumieniem, da nam czas na odpowiednie przygotowanie. Następnym razem, kiedy znajdziecie się w takiej sytuacji jak ja o piątej czterdzieści trzy, uśmiechniecie się do siebie, a w głowie zarysuje się obraz zabawy z planu filmowego.


Po drugie

Samo uczestnictwo w konkursie jest bezpłatne. Co innego jeśli tyczy się to honorarium w razie wygranej. Nasz wkład w dobrą zabawę, bo nie oszukujmy się, taką bez wątpienia jest uczestniczenie w kręceniu filmu, zwrócić się nam może w stu, a nawet i większej liczbie procent. Spośród zgłoszeń, wytypowanych zostanie dziesięć produkcji, każda nominacja oznaczać będzie pogrubienie naszych portfeli o tysiąc złotych. W przypadku podbicia serc publiczności, nasza nagroda wzrośnie dwukrotnie. Pierwsze miejsce, gwarantuje nam cztery tysiące złotych! Dlatego bez wątpienia jest o co walczyć.


Po trzecie

Jeszcze siedzicie w domu i nie wiecie co zrobić z wolnym czasem? Mam nadzieję, że dacie szansę swoim szarym komórkom, usiądziecie do pisania scenariusza, opuścicie wygodny fotel i dacie sobie szansę na dobrą zabawę. Oto co tak naprawdę musicie zrobić i co organizatorzy piszą: Nakręć film o pociągu do podróżowania koleją. O miłości od pierwszego spojrzenia w pociągu. O niezwykłym spotkaniu, do którego doszło w pociągu PKP Intercity: Express, EIC lub TLK. Spotkaniu, które coś zmienia w życiu bohaterów. I jest to pozytywna zmiana. A życie nie jest takie jak przedtem. Stwórz wizerunkową reklamę PKP Intercity!

 

Do końca konkursu pozostało już naprawdę nie wiele czasu! Termin nadsyłania prac upływa 11 marca 2013 roku, wraz z wybiciem północy. Wychodźcie z domów, nie na ulice, a na tory właśnie i zacznijcie swoją filmową przygodę.


Więcej potrzebnych informacji znajdziecie na stronie internetowej organizatora: www.millionyou.com

 

 

tomasz olczak

Projekt i wykonanie: Mehowmy