Drodzy Koordynatorzy / drogie Koordynatorki!
Zapraszamy na ostatni w tym roku warsztat online z cyklu „NARZĘDZIA ANIMACYJNE W PRACY KOORDYNATORA”
Jest to warsztat, który jest jak narzędziownik w pigułce dla koordynatorów wolontariatu i koordynatorów działań społecznych 🙂
O czym będzie warsztat?
- o tym, że początki współpracy w zespole i grupach wolontariackich bywają trudne – oraz o tym, jak oswajać nowe, przełamywać lody, budować zintegrowane zespoły?
- o tym, jak gadać, słuchać, działać – czyli garść wiedzy o zasadach komunikacji i sposobach pracy komunikacyjnej z wolontariuszami
- i o tym, że razem jest łatwiej, czyli rzecz o współpracy – warsztaty i dobre praktyki, gotowe do zaimplementowania w Twojej organizacji!
W programie warsztatu:
- Jak zachęcić, nie zniechęcić do działania?
- Jak dać poczucie mocy i sprawstwa?
- Jak zbudować silną grupę, która mówi, słucha i działa?
- O animacyjnych (a nawet interdyscyplinarnych) sposobach pracy z wolontariuszami w obszarze integracji, komunikacji oraz współpracy grupowej
- O procesie grupowym, błędach komunikacyjnych oraz złotych zasadach współpracy w grupie.
- O potencjałach jednostek i sile grupy
- O działaniu przez zabawę i edukacji przez doświadczanie
Udział online, nieodpłatny. Link do udziału w warsztacie zostanie przesłany osobom, które zgłoszą się poprzez formularz.
Zgłoszenia do 15 grudnia: https://tiny.pl/9fwjq